Operatorii pieței publicității stradale au menționat la ședința de joi a Clubului presei economice că panourile demontate de preturile capitalei, de regulă noaptea, reprezintă proprietate privată și pentru demontarea lor forțată trebuie să fie respectate proceduri legale. Jurisul companiei Casalot, Octavian Grossu, a menționat că primăria a demontat 3 portaluri mari de publicitate, dintre care fiecare a costat 1,3 mln lei. De la publicitatea amplasată acolo, bugetul municipal primea 420 de mii de lei pe an. Acum, compania Casalot este asaltată cu litigii din partea clienților față de care nu s-a reușit onorarea angajamentelor de plasare a publicității, iar compania pregătește un litigiu regresiv contra primăriei. Chiar dacă sunt probleme legate de anumite neregulir, demontarea unui portal publicitar a fost comparată de jurist cu parcarea neregulamentară a unui automobil de 1,3 mln lei, care pentru încălcări a fost dat de autorități la fier vechi. Directorul executiv al asociației agențiilor de publicitate, Galina Zablovscaia, a menționat că până acum au fost demontate peste 600 de panouri publicitare, iar încă 100 urmează să fie demontate și primăria a elaborat o nouă listă în care sunt indicate alte 370 de construcții ce urmează să fie demontate. Potrivit ei, toate cazurile de demontare ilegală sunt documentate și primăria va trebuie să compenseze prin judecată toate pierderile aduse proprietarilor. La ședință s-a menționat că în 2014-15, când primar a ajuns Dorin Chirtoacă, acesta la fel a reîmpărțit piața de publicitate, fapt care s-a soldat cu peste 300 de dosare în judecată, toate pierdute de primărie. Operatorii insistă ca funcționarii de la primărie, responsabili pentru decizii ilegale, să poarte responsabilitate personală.